Współpraca z nami

Masz pytania? Zadzwoń

1. Pierwszym krokiem w nawiązaniu współpracy jest krótki wywiad jaki musimy z Tobą przeprowadzić. Masz kilka możliwości:

– możesz wypełnić formularz zgłoszeniowy przez internet,
– możesz zadzwonić do biura i telefonicznie przekazać nam niezbędne informacje,
– możesz też zadzwonić do nas i umówić się na bezpośrednie spotkanie u nas.

2. Drugim elementem jest podpisanie umowy. Jednocześnie udzielasz nam odpowiednich pełnomocnictw na mocy, których będziemy mogli występować w Twoim imieniu wszędzie tam gdzie jest to konieczne. Między innymi zakładamy Ci profil zaufany (epuap) oraz konto na CEIDG dzięki temu będziemy mogli za Ciebie dokonywać aktualizacji Twoich danych ewidencyjnych i osobowych w CEIDG, ZUS, REGON oraz US.

3. Dla nowo powstałych przedsiębiorców wszystkie czynności związane z rozpoczęciem działalności są dokonywane zdalnie poprzez profil zaufany, który dla Ciebie założymy. W ten sposób dokonamy za Ciebie zgłoszenia rozpoczęcia działalności w CEIDG, ZUS, REGON i US. Jeżeli będzie taka potrzeba przygotujemy też i złożymy za Ciebie w US druki niezbędne do rejestracji do VAT oraz VAT-UE.

4. Później Twoje obowiązki wobec nas ograniczają się do przekazywania do nas dokumentów księgowych w formie papierowej lub w pdf za pośrednictwem portalu saldeoSMART oraz informowania nas o wszelkich istotnych zdarzeniach powstających w ramach prowadzonej przez Ciebie działalności. My zaś informujemy Cię o Twoich wynikach finansowych, podatkach w postaci papierowej lub za pośrednictwem portalu saldeoSMART.

Tak wygląda ogólny zarys naszej współpracy, jednakże wszelkich szczegółowych informacji udzielimy Ci w trakcie bezpośredniego spotkania, jeszcze przed podpisaniem umowy o współpracy.